AdBlue systém
Přesnější nadpis by asi byl AdBlue tekutina. Protože to je to, co má spasit lidstvo. Močovina vyrobená chemickou cestou, která se přidává do pohonných hmot. Legrační je to, že to má zachránit náš vzduch. Je to ekologické. Hlavně když víte, že se močovina vyrábí reakcí amoniaku a oxidu uhličitého. To musí probíhat za pořádně vysokého tlaku a teploty. Proces je to prý energeticky velmi náročný, a navíc se k tomu vyžadují špičková technologická zařízení. Ještě stále ekologie? Ale dosti o tom, my se podíváme na nadávající řidiče, které AdBlue zlobí a počítač, který ho hlídá dělá psí kusy jeden za druhým.

Není se pak co divit, že každý majitel vozu si nechává tento systém deaktivovat. Nestojí mu to za to, aby se musel neustále zlobit. A tuto deaktivaci provádí v každém servisu. Stačí tam jen přijet, po předchozí domluvě, samozřejmě, a říci mechanikům oč přesně nám kráčí. Ti provedou celou věc tak, že technicky počítač nepozná, co se ve voze změnilo. K tomu slouží emulátor a ten v podstatě začne simulovat celé zařízení a vysílá signály stejné, jako by bylo vše v naprostém pořádku. Počítač to nepozná, protože mu navíc technik upraví software, a tak bude všechno, jak má být. Nikdo nic nepozná a počítač už vůbec ne.

Tyto úpravy lze provádět u všech značek. Man AdBlue emulátor https://vypnuti-scr-dpf.cz/ je pak v podstatě stejné jako u čehokoli jiného. Samozřejmě že rozdíly v softwaru tu jsou, ale to na podstatě věci naprosto nic nemění. Ta zůstává stejná. Takže po této úpravě by mělo být zase všechno v pořádku, chybové hlášky na monitoru už by se neměly objevovat, a i ta jízda samotná by měla být o něco plynulejší. Dokonce by měla být citelně menší spotřeba pohonných hmot. Ovšem to všechno zjistíte sami ihned po akci deaktivace. Na tu se ovšem musíte objednat. Uděláte to kliknutím na odkaz o něco výše.